2025-ben is megrendezték a L’Oréal Brandstorm versenyt, amelyre idén rekordszámban, összesen 242 ezren regisztráltak. Ez több mint 80 ezer háromfős diákcsapatot jelent a világ különböző felsőoktatási intézményeiből.
A nevező csapatoknak először egy háromperces videót kellett készíteniük, amely bemutatta a csapatot, valamint egy három slide-ból álló prezentációt, amely részletezte az innovatív ötletüket.
A 2025-ös verseny témája a következő volt: „Men. Beauty & Care. Game On.” A kihívás arra ösztönözte a hallgatókat, hogy újragondolják a férfi szépségápolás élményét, különös tekintettel a technológiai megoldásokra, termékinnovációra és a vásárlói élményre. A résztvevőket arra bátorították, hogy döntsék le a sztereotípiákat, és támogassák a férfiakat az önmagukról való tudatos gondoskodásban.
A közép-európai regionális döntőbe egy Magyarországról pályázó csapat is bejutott innovatív ötleteivel. A Prágában rendezett régiós versenyt végül egy cseh csapat nyerte és került be a párizsi világdöntőbe.
A magyar csapat a Budapesti Gazdaságtudományi Egyetem angol nyelvű kommunikáció- és médiatudomány szakos hallgatóiból állt, tagjai Luo Yijia, Huang Haodong és Wang Ruiheng. (Ld. a versenyen készült fotót.)
A csapat tanári felkészítője a BGE-ről Dr. Papp-Váry Árpád volt, míg a verseny alatti szakmai mentoruk Ottóffy Zsófia, a L'Oreal senior online brand managere.
Itt is köszönjük a lehetőséget és biztatjuk a BGE-s csapatokat a következő évben is a részvételre!