BGE központi honlap
Hallgatói fiók
EN - English

Külkereskedelmi Kar

KKK

  • Rólunk
      • Rólunk
      • Képzési portfólió
      • Értékeink
      • Történetünk
      • Szolgáltatások és projektek
      • 50 éves a Külker
  • Közösség
      • Vezetés
      • Dékáni köszöntő
      • A Kar vezetése
      • Oktatási szervezeti egységek
      • Kommunikáció Tanszék
      • Marketing Tanszék
      • Nemzetközi Gazdaságtan Tanszék
      • Nemzetközi Kapcsolatok Tanszék
      • Nemzetközi Kereskedelem és Logisztika Tanszék
      • Társadalomtudományi Módszertan Tanszék
      • Citi Global Business Vállalati Tanszék
      • Robert Bosch Lean Menedzsment Vállalati Tanszék
      • Sport Iroda kihelyezett részleg
      • Szaknyelvi Iroda – KKK
      • Szolgáltató szervezeti egységek
      • Dékáni Hivatal
      • Hallgatói Ügyfélszolgálati Csoport
      • Könyvtár
      • Diszpont Centrum
      • Kollégium
      • Hallgatói érdekképviselet
      • KKK HÖK
  • Tudományos élet
      • Tudományos élet
      • Kutatási portfólió
      • Elismerések és lehetőségek
      • Jövő Értékláncai Kiválósági Központ
      • Kiadványok és folyóiratok
      • Hallgatói kiválóság
      • Tudományos vlog
      • Train the Trainers előadássorozat
  • Partnerségek
      • Partnerségek
      • Üzleti kapcsolatok
      • Nemzetközi kapcsolatok
      • Tudományos kapcsolatok
  • Hallgatói élet
      • Szervezetek és közösségek
      • KKK HÖK
      • Kollégiumi Bizottság
      • Káldor Miklós Szakkollégium
      • AIESEC
      • Kanyar
      • Külker Sport Fun
      • Külker Online
      • Mentorközpont
      • Magyar Közgazdasági Társaság (MKT) KKK Ifjúsági Szervezete
      • XCHANGE
      • YES
      • BEE Mentorship programme
      • Versenyek és tehetséggondozás
      • Tudományos Diákkör (TDK)
      • Káldor Miklós Szakkollégium
      • Nemzetközi lehetőségek
      • Programok és pályázatok
      • Kultúra és sport
      • Kulturális élet
      • Sportélet
Nyitólap >
Tájékoztató Kereskedelem és marketing alapképzésre felvételt nyert, KM FOSZK képzést végzett hallgatóknak
Tájékoztató Kereskedelem és marketing alapképzésre felvételt nyert, KM FOSZK képzést végzett hallgatóknak
2022. július 7.
Tájékoztató Kereskedelem és marketing alapképzésre felvételt nyert, KM FOSZK képzést végzett hallgatóknak
# Oktatás
# Tájékoztató
# Kari landing

Kedves Hallgató!

Az alábbiakban segítséget szeretnénk nyújtani Neked ahhoz, hogy a rövidített képzésen 4 félév alatt teljesíteni tudd az alapképzés minden követelményét és két év múlva átvehesd okleveledet.

·        Mintatanterved a Kereskedelem és marketing alapképzés (BA/BSc) magyar Nappali »»» itt /Levelező »»» itt 2021 alapképzés, amelyhez bármelyik specializációt választhatod (a „Rövidített” munkalapon találod a rövidített, 4 féléves képzés tájékoztató mintatantervét);
további információk (például beszámított tantárgyak köre) az egyetemi honlapon itt »»»

·        elismerésre kerül korábbi (FOSZK-os) tanulmányaid alapján 86 kredit + szakiránytól függően 0-15 kredit specializációs tantárgy, azaz összesen 86-101 kredit, amennyiben a képzési hely-választó Unipoll kérdőívben megjelölöd, hogy FOSZK-ot végzett hallgató vagy továbbá azt is, hogy melyik specializációt szeretnéd választani (2022. augusztus 01., 12 óráig van lehetőséged a kitöltésre);

Amennyiben a:

·          Digitális marketing specializációt választottad és FOSZK képzésen NEM Marketingkommunikáció szakirányt végeztél: 86 kredit került elismerésre (74 kredit + 0 kredit specializációs tantárgy + 12 kredit szabadon választható tantárgy)

·        Digitális marketing specializációt választottad és FOSZK képzésen Marketingkommunikáció szakirányt végeztél: 89 kredit került elismerésre (74 kredit + 3 kredit specializációs tantárgy (Kreatív tervezés KRES0BA03) + 12 kredit szabadon választható tantárgy)

·        Marketingmenedzsment specializációt választottad és FOSZK képzésen NEM Marketingkommunikáció szakirányt végeztél, 86 kredit került elismerésre (74 kredit + 0 kredit specializációs tantárgy + 12 kredit szabadon választható tantárgy)

·        Marketingmenedzsment specializációt választottad és FOSZK képzésen Marketingkommunikáció szakirányt végeztél, 92 kredit került elismerésre (74 kredit + 6 kredit specializációs tantárgy (Marketingkommunikáció tervezése, reklámpszichológia MAGA0BA06) + 12 kredit szabadon választható tantárgy)

·        Marketingkommunikáció specializációt választottad és FOSZK képzésen NEM Marketingkommunikáció szakirányt végeztél, 86 kredit került elismerésre (74 kredit + 0 kredit specializációs tantárgy + 12 kredit szabadon választható tantárgy)

·        Marketingkommunikáció specializációt választottad és FOSZK képzésen Marketingkommunikáció szakirányt végeztél, 101 kredit került elismerésre (74 kredit + 15 kredit specializációs tantárgy (Marketingkommunikáció területei 1 MAEI1BA06 és Marketingkommunikáció tervezése 1 MASE1BA06 + Kreatív tervezés KRES0BA03) + 12 kredit szabadon választható tantárgy)

Ahhoz, hogy a tanterv szerint haladj és négy félév alatt befejezd tanulmányaidat, az alábbi ütemezést javasoljuk:

1.félév (30 kredit)

Közgazdaságtan 1 KOAN1BA06
Nemzetközi gazdaságtan NEAN0BA03
Informatika és a világ INAG0BA06
Gazdasági jog alapjai GAAI0BA03
Kontrolling alapjai KOAI0FA03
Bevezetés a kereskedelmi és szolgáltató vállalkozások gazdaságtanába BEBA0BA06
Kereskedelem és marketing szaknyelv
 KELV0BA03
Testnevelés 1
 TEES1BA00 (csak nappali munkarendben)

 2. félév (33 kredit)

Gazdasági matematika GAKA0BA06
Közgazdaságtan 2 KOAN2BA06
Szervezeti és humán menedzsment SZNT0BA06
Szolgáltatás és B2B marketing SZNG0BB03

Kötelezően választandó gazdaság – és társadalomtudományi ismeretek modulból egy tantárgy
(Környezetgazdaságtan KOAN0BA03, vagy Gazdaságpolitika GAKA0BC03, vagy Európai uniós ismeretek EUEK0BB03, vagy Gazdaságföldrajz GAJZ0BA03)

Felelős és fentartható vállalat FEAT0BA03

Vállalati és marketingstratégia VAIA0BA06

Testnevelés 2 TEES2BA00 (csak nappali munkarendben)

3. félév (15 kredit + 0-15 kredit)

Projekt és minőségmenedzsment PRNT0BB06
Statisztika és valószínűségszámítás alapjai STAI0BA06

Kötelezően választandó szakmai ismeretek 2. modulból egy 3 kredites tantárgy + specializációs tantárgyak, amelyek nem kerültek elismerésre (összesen 0-15 kreditértékben)


Amennyiben a:

Digitális marketing specializációt választottad: Digitális környezet DIET0BA06 + Digitális marketing 1 DING1BA06+ Digitális technológia DIIA0BA03

Marketingmenedzsment specializációt választottad: A piackutatás gyakorlata PITA0BA06 + Ágazati marketingmenedzsment AGNT0BA06 + Online marketing ONNG0BA03

Marketingkommunikáció specializációt választottad és FOSZK képzésen NEM Marketingkommunikáció szakirányt végeztél: Marketingkommunikáció területei 1 MAEI1BA06 + Marketingkommunikáció tervezése 1 MASE1BA06+ Kreatív tervezés KRES0BA03

Marketingkommunikáció specializációt választottad és FOSZK képzésen Marketingkommunikáció szakirányt végeztél: nincs teljesítendő specializációs tantárgy ebben a félévben 

 4. félév (16 kredit + 9-15 kredit)

Üzleti statisztika UZKA0BA06
Kutatásmódszertan KUAN0BA03
Szakdolgozat SZAT0BA07

+ olyan specializációs tantárgyak, amelyek nem kerültek elismerésre (összesen 9-15 kreditértékben)

Amennyiben a:

Digitális marketing specializációt választottad és FOSZK képzésen NEM Marketingkommunikáció szakirányt végeztél: Digitális menedzsment DINT0BA06 + Digitális marketing 2 DING2BA06+ Kreatív tervezés KRES0BA03

Digitális marketing specializációt választottad és FOSZK képzésen Marketingkommunikáció szakirányt végeztél: Digitális menedzsment DINT0BA06 + Digitális marketing 2 DING2BA06

Marketingmenedzsment specializációt választottad és FOSZK képzésen NEM Marketingkommunikáció szakirányt végeztél: Marketingkommunikáció tervezése, reklámpszichológia MAGA0BA06 + Alternatív marketingcsatornák menedzselése ALSE0BA06+ Szervezetfejlesztés és menedzsment SZNT0BA03

Marketingmenedzsment specializációt választottad és FOSZK képzésen Marketingkommunikáció szakirányt végeztél:  Alternatív marketingcsatornák menedzselése ALSE0BA06 + Szervezetfejlesztés és menedzsment SZNT0BA03

Marketingkommunikáció specializációt választottad: Marketingkommunikáció területei 2. MAEI2BA06 + Marketingkommunikáció tervezése 2. MASE2BA06 + Digitális kommunikáció DIIO0BA03

Ha valamilyen okból (például órarendi ütközés) nem tudod a javasolt félévben felvenni a tantárgyat, akkor lehetőség szerint a kötelezően választandó tárgyakkal (Kereskedelem és marketing szaknyelv, Kötelezően választandó gazdaság – és társadalomtudományi ismeretek modul, Kötelezően választandó szakmai ismeretek 2. modul) cseréld fel, ne a szakmai tárgyak félévét módosítsd.

Amennyiben további kérdéseid lennének, vagy segítségre lenne szükséged, fordulj bizalommal Dr. Máté Zoltán szakfelelőshöz, Dr. Pólya Éva tanszékvezetőhöz, Miskolczi Tibor szakirányfelelőshöz, vagy Dr. Forgács Anna oktatási dékánhelyetteshez.

 

Sok sikert kívánunk további tanulmányaidhoz!

2025 - Budapesti Gazdaságtudományi Egyetem - Minden jog fenntartva v1.12.0
Hasznos linkek
  • Közérdekű adatok
  • Intézményi tájékoztató
  • Informatikai útmutatók
  • Elérhetőségek
  • Pályázati felhívások
  • Fejlesztéseink
  • Felhasználási feltételek
  • Süti beállítások
  • Adatkezelési tájékoztató
  • Akadálymentesítési nyilatkozat
  • Hallgatói Követelményrendszer
  • Visszaélés-bejelentési rendszer
Kövess minket
készítette