Április 22-én belga partnerintézményünk, a Thomas More Egyetem hallgatói és oktatói látogattak a Külkereskedelmi Karra.
A félév elejétől zajló közös projekt keretében a hallgatók vegyes BGE - Thomas More csapatokban dolgoztak, a feladat egy magyar borászat marketing mixének javítása, illetve ökológiai lábnyomának csökkentése volt.
David Parker, az angol nyelvű képzés vezetőjének megnyitója után a hét legjobb tervet benyújtó csapat prezentációját hallgatta meg a két egyetem tanáraiból, illetve a Magyar Bormarketing Zrt. szakembereiből álló zsűri és a többi projekt résztvevő. A program az eredményhirdetést követően egy közös szendvicsebéddel zárult. A későbbiekben a hallgatók meg is látogatták a megismert borászatot.
Az eseményen közel 200 hallgató vett részt. A Külkereskedelmi Kar részéről Dr Harsányi Dávid és Dr Huszár Erika szervezte az együttműködést.