- Iroda:1165 Budapest, Diósy Lajos utca 22-24.
- Épület:E épület, II. emelet, 30-as szoba
- Telefon:+36 1 467-7800
- Belső mellék:865
- Email:kovacs.ildiko@uni-bge.hu
Bemutatkozás
2016-tól vagyok a Budapesti Gazdasági Egyetem Külkereskedelmi Kara Marketing Tanszékének oktatója, 2019-től a Digitális marketing specializáció felelőse, egyetemi docens;
2007-től tartok egyetemi kurzusokat a vállalati marketing különböző területeiről BA és MA szinten. Vendégelőadóként több hazai egyetemen is oktattam. Meghatározó oktatási területeim a marketing tervezés, a marketingkutatás, a piaci becslési és előrejelzési módszerek, valamint a digitális marketing analitikai területei;
Több, mint 15 év gyakorlati tapasztalattal rendelkezem FMCG termelői és kereskedelmi szférában marketing menedzsment területen. Gyakorlati tapasztalatom a vállalati menedzsment több területére kiterjed;
Több, mint 30 idegen nyelvű és magyar szakcikk, könyvfejezet szerzőjeként meghatározó kutatási területeim a fogyasztói magatartás, az alternatív marketingkutatási megoldások, a fenntartható fogyasztás motivációi, a fenntartható üzleti modellek, a digitális marketing stratégiák, a digitális analitikai rendszerek fejlődése, valamint a felhasználói kutatási módszerek.
Fogadóóra
Helye | E.II.30. |
---|---|
Ideje | Csütörtök/Thursday Kedd/Tuesday 08:30-09:30 |
Megjegyzés | e-mailben történő előzetes egyeztetés alapján / prior consultation by email is required |
Oktatott tantárgy(ak)
- A piackutatás gyakorlata (magyar nyelven)
- Alkalmazott marketingkutatás (magyar nyelven)
- Alkalmazott marketingkutatás (magyar nyelven)
- Digitális környezet (magyar nyelven)
- Digitális menedzsment (magyar nyelven)
- Digitális technológia (magyar nyelven)
- Kutatásmódszertan (magyar nyelven)
- Marketing (magyar nyelven)
- Marketingtervezés (magyar nyelven)
- Piackutatás (magyar nyelven)
- Piackutatás alapjai (magyar nyelven)
Kutatási területek
- Fogyasztói magatartás
- alternatív marketingkutatási megoldások
- a fenntartható fogyasztás motivációi
- fenntartható üzleti modellek
- digitális marketing stratégiák
- a digitális analitikai rendszerek fejlődése
- felhasználói kutatási módszerek.