Kiválasztott nyelv
    HU - Magyar
    Váltásnál az adott területre vonatkozó információkat fogsz látni.
  • EN - English
Hallgatói fiók

Külkereskedelmi Kar

KKK

Külkereskedelmi Kar
KKK
KKK
Dr. Kovács Ildikó
Marketing Tanszék
egyetemi docens
PhD
Dr. Kovács Ildikó
Elérhetőségek
  • Iroda:1165 Budapest, Diósy L. u. 22-24.
  • Épület:E épület, II. emelet, 30-as szoba
  • Telefon:+36 1 467-7800
  • Belső mellék:865
  • Email:kovacs.ildiko@uni-bge.hu

Bemutatkozás

2016-tól vagyok a Budapesti Gazdasági Egyetem Külkereskedelmi Kara Marketing Tanszékének oktatója, 2019-től a Digitális marketing specializáció felelőse, egyetemi docens; 2007-től tartok egyetemi kurzusokat a vállalati marketing különböző területeiről BA és MA szinten. Vendégelőadóként több hazai egyetemen is oktattam. Meghatározó oktatási területeim a marketing tervezés, a marketingkutatás, a piaci becslési és előrejelzési módszerek, valamint a digitális marketing analitikai területei; Több, mint 15 év gyakorlati tapasztalattal rendelkezem FMCG termelői és kereskedelmi szférában marketing menedzsment területen. Gyakorlati tapasztalatom a vállalati menedzsment több területére kiterjed; Több, mint 30 idegen nyelvű és magyar szakcikk, könyvfejezet szerzőjeként meghatározó kutatási területeim a fogyasztói magatartás, az alternatív marketingkutatási megoldások, a fenntartható fogyasztás motivációi, a fenntartható üzleti modellek, a digitális marketing stratégiák, a digitális analitikai rendszerek fejlődése, valamint a felhasználói kutatási módszerek.

Oktatott tantárgy(ak)

  • A piackutatás gyakorlata (magyar nyelven)
  • Alkalmazott marketingkutatás (magyar nyelven)
  • Alkalmazott marketingkutatás (magyar nyelven)
  • Digitális környezet (magyar nyelven)
  • Digitális menedzsment (magyar nyelven)
  • Digitális technológia (magyar nyelven)
  • Kutatásmódszertan (magyar nyelven)
  • Marketing (magyar nyelven)
  • Marketingtervezés (magyar nyelven)
  • Piackutatás (magyar nyelven)
  • Piackutatás alapjai (magyar nyelven)

Kutatási területek

  • Fogyasztói magatartás
  • alternatív marketingkutatási megoldások
  • a fenntartható fogyasztás motivációi
  • fenntartható üzleti modellek
  • digitális marketing stratégiák
  • a digitális analitikai rendszerek fejlődése
  • felhasználói kutatási módszerek.