Bemutatkozás
2016-tól vagyok a Budapesti Gazdasági Egyetem Külkereskedelmi Kara Marketing Tanszékének oktatója, 2019-től a Digitális marketing specializáció felelőse, egyetemi docens;
2007-től tartok egyetemi kurzusokat a vállalati marketing különböző területeiről BA és MA szinten. Vendégelőadóként több hazai egyetemen is oktattam. Meghatározó oktatási területeim a marketing tervezés, a marketingkutatás, a piaci becslési és előrejelzési módszerek, valamint a digitális marketing analitikai területei;
Több, mint 15 év gyakorlati tapasztalattal rendelkezem FMCG termelői és kereskedelmi szférában marketing menedzsment területen. Gyakorlati tapasztalatom a vállalati menedzsment több területére kiterjed;
Több, mint 30 idegen nyelvű és magyar szakcikk, könyvfejezet szerzőjeként meghatározó kutatási területeim a fogyasztói magatartás, az alternatív marketingkutatási megoldások, a fenntartható fogyasztás motivációi, a fenntartható üzleti modellek, a digitális marketing stratégiák, a digitális analitikai rendszerek fejlődése, valamint a felhasználói kutatási módszerek.