BGE központi honlap
Hallgatói fiók
EN - English

Külkereskedelmi Kar

KKK

  • Rólunk
      • Rólunk
      • Képzési portfólió
      • Értékeink
      • Történetünk
      • Szolgáltatások és projektek
      • 50 éves a Külker
  • Közösség
      • Vezetés
      • Dékáni köszöntő
      • A Kar vezetése
      • Oktatási szervezeti egységek
      • Kommunikáció Tanszék
      • Marketing Tanszék
      • Nemzetközi Gazdaságtan Tanszék
      • Nemzetközi Kapcsolatok Tanszék
      • Nemzetközi Kereskedelem és Logisztika Tanszék
      • Társadalomtudományi Módszertan Tanszék
      • Citi Global Business Vállalati Tanszék
      • Robert Bosch Lean Menedzsment Vállalati Tanszék
      • Sport Iroda kihelyezett részleg
      • Szaknyelvi Iroda – KKK
      • Szolgáltató szervezeti egységek
      • Dékáni Hivatal
      • Hallgatói Ügyfélszolgálati Csoport
      • Könyvtár
      • Diszpont Centrum
      • Kollégium
      • Hallgatói érdekképviselet
      • KKK HÖK
  • Tudományos élet
      • Tudományos élet
      • Kutatási portfólió
      • Elismerések és lehetőségek
      • Jövő Értékláncai Kiválósági Központ
      • Kiadványok és folyóiratok
      • Hallgatói kiválóság
      • Tudományos vlog
      • Train the Trainers előadássorozat
  • Partnerségek
      • Partnerségek
      • Üzleti kapcsolatok
      • Nemzetközi kapcsolatok
      • Tudományos kapcsolatok
  • Hallgatói élet
      • Szervezetek és közösségek
      • KKK HÖK
      • Kollégiumi Bizottság
      • Káldor Miklós Szakkollégium
      • AIESEC
      • Kanyar
      • Külker Sport Fun
      • Külker Online
      • Mentorközpont
      • Magyar Közgazdasági Társaság (MKT) KKK Ifjúsági Szervezete
      • XCHANGE
      • YES
      • BEE Mentorship programme
      • Versenyek és tehetséggondozás
      • Tudományos Diákkör (TDK)
      • Káldor Miklós Szakkollégium
      • Nemzetközi lehetőségek
      • Programok és pályázatok
      • Kultúra és sport
      • Kulturális élet
      • Sportélet
Nyitólap >
Szakdolgozati témakörök Kommunikáció Tanszék
Külkereskedelmi Kar
KKK
KKK
Keresés
Menü
Keresés
Menü
Szakdolgozati témakörök Kommunikáció Tanszék
Szakdolgozati témakörök Kommunikáció Tanszék
# Oktatás
# Tájékoztató
# Kari landing

Kommunikáció Tanszék szakdolgozati és TDK témajavaslata

(A megadott témákon kívül mód van a konzulens tanárral történt egyeztetést követően egyéb téma választásra is.)


Aktualizálva: 2023.04.03.

Dr. Zelena András PhD

Dr. Zelena András PhD

Dr. Zelena András PhD

egyetemi docens, tanszékvezető

E ép. II. 29. e-mail: zelena.andras@uni-bge.hu


Kommunikáció vagy médiaelméleti szintézis az elméleti szakirodalom alapján.

·        A szervezeti magatartás elemzése, vezetési és szakmai vonatkozásainak értékelése

·        A szervezet/vállalat hírnevének értéke - hírnévmenedzsment - gyakorlatok értékelése

·        Kommunikációs kampányok elemzése

·        A digitális médiaforradalom kérdései

·        Korszakváltás a public relations iparágban

·        Brand-management a gyakorlatban

·        A CEO hírneve és a Personal Branding

·        A cég munkaadói hírneve és az Employer Branding

·        Hírnévmenedzsment gyakorlatok a hazai és a multinacionális vállalatoknál

·        Diktátorok vezetői teljesítményének értékelése és elemzése

·        Válságok és a hírnév sérülése, esetelemzés

·        Válságkommunikációs szimulációs gyakorlat kidolgozása

·        Iparági bizalom alakulása itthon és a világban

·        Online hírnév-menedzsment („bullshitek” és tévképzetek, elméleti tévelygések a közösségi média kapcsán)

·        Alternatív kultúra a mai médiavilágban

·        'Social media kommunikáció- és társadalomelmélete'

·        'Újmédia (web2.0)'

·        'Online kommunikációs rendszerek'

Prof. Dr. Bajomi-Lázár Péter PhD

Prof. Dr. Bajomi-Lázár Péter PhD

Prof. Dr. Bajomi-Lázár Péter PhD

egyetemi tanár, szakfelelős

E ép. F. 34. e-mail: Bajomi-Lazar.Peter@uni-bge.hu


  • Médiarendszerek összehasonlító elemzése. Médiarendszerek az észak-atlanti régióban és Kelet-Európában a 20. században és a 21. század elején. Médiarendszer-elméleti kérdések a 21. század elején. // Comparing media systems. Media systems in the North Atlantic Region and in Eastern Europe. Issues in media systems theory in the early 21st century.
  • A magyar médiarendszer átalakulásai. // Transformations of the media system in Hungary.
  • Nyilvánosságtörténeti vizsgálódások. // Analyses of the history of the public sphere.
  • A globális információtechnológiai forradalom társadalmi, politikai és gazdasági hatásai. Hogyan alakította át az életünket az új média? // The societal, political and economic effects of the information technology revolution. How has the rise of new media changed our lives?
  • Politikai kommunikáció a 20. században és a 21. század elején. Politikai propaganda és politikai marketing. // Political communication in the 20th century and the early 21st century. Political propaganda and political marketing.
  • Médiahatás-vizsgálatok metaelemzése a "lövedékelmélettől" a társasmédia-platformok hatásának vizsgálatáig. // A meta-analysis of media effects research from the 'bullet theory' to studies on the impact of social media platforms.
  • A közszolgálati média múltja és jelene. // Public service media in the past and in the present.
  • Médiaetikai elvek és praxisok vizsgálata. // An analysis of the standards and practices of media ethics.

Bancsik György

Bancsik György

Bancsik György

mesteroktató,

E ép. F. 33. és D ép. I. 24. e-mail: bancsik.gyorgy@uni-bge.hu


  • Propaganda a történelemben – film és média anyagok elemzése
  • A társadalmi egyenlőtlenségek leírása, a róluk szóló társadalmi kommunikáció elemzése
  • A mai modern mítoszok, szimbólumok társadalmi szerepének vizsgálata
  • Multimédiás kommunikációs termékek esztétikai vagy kommunikációs elemzése
  • A multimédia hatása az üzenet-szerkesztésre és a dekódolásra
  • Vizuális kommunikációs alkotások elemzése (plakátok, klipek, filmek, képek elemzése és „üzeneteinek” leírása)
  • A média szimbólumhasználata
  • A katarzis, mint kommunikációs elem
  • Romák a magyar médiában
  • Közszolgálat elvben és a médiumok gyakorlatában

Dr. Furcsa Laura

Dr. Furcsa Laura

Dr. Furcsa Laura
adjunktus

e-mail: furcsa.laura@uni-bge.hu

  • Médiaműveltség és digitális írástudás; digitális befogadás 
  • Digitális kommunikáció a munkahelyen (pl. kollaborációs platformok) 
  • A hatékony kommunikációra és részvételre nevelés 
  • Csoportdinamika és kommunikáció (pl. sokszínűség és befogadás a csoportokban, konfliktuskezelés, döntéshozatal, kultúrák közötti kommunikáció a csoportokban, virtuális csoportok)
  • A kommunikáció elméleteivel kapcsolatos egyéb témák (pl. kultúrák közötti kommunikációs kompetencia, kultúrák közötti konfliktusmegoldás, narratívák és történetmesélés a kommunikációban, nyelv és kommunikáció, kommunikációs minták, generációk közötti kommunikáció).


Dr. Halmai Tamás

Dr. Halmai Tamás

Dr. Halmai Tamás

adjunktus

E ép. II. 33. e-mail: halmai.tamas@uni-bge.hu


  • Stressz és megküzdés
  • Befolyásolás a médiában
  • Manipulatív kommunikáció 
  • A pozitív pszichológia alkalmazása a gazdaságban
  • Pszichológiai tényezők a fogyasztói viselkedésben

Dr. habil. Krasztev Péter PhD

Dr. habil. Krasztev Péter PhD

Dr. habil. Krasztev Péter PhD

főiskolai docens

E ép. II. 40. e-mail: Krasztev.Peter@uni-bge.hu


  • Művészeti-kulturális kommunikációhoz kapcsolódó témák: irodalom, zene, színház, film, képzőművészet/streetart, ifjúsági szubkultúrák, dizájn- és művészetmanagement, fesztiválok, kulturális események kommunikációja
  • Sport és a sport kommunikációja
  • Vallások, felekezetek és egyházak története és kommunikációja
  • Országimázs, országbranding, nemzetközi kulturális kommunikáció
  • Kultúrák közötti kommunikáció, etnikumok közötti kommunikáció
  • Közép- és Kelet-Európa, valamint Oroszország kortárs politikai és államideológiáinak kommunikálása, kortárs autoriter államideológiák kommunikálása
  • Kulturális diplomácia és ennek kommunikálása
  • Társadalmi átalakulás, mozgalmak kommunikációja
  • Történelmi témák kommunikálása, társadalom- és mentalitástörténet, művészettörténet
  • Társadalmi nemekhez kapcsolódó kommunikációs témák
  • A szociológia/kulturális antropológia és a kommunikációtudomány átfedésébe tartozó egyéb témák
  • Kulturális- és fesztiválturizmus kommunikációja
  • Világversenyek turisztikai kommunikációja

Dr. Boldog Dalma

Dr. Boldog Dalma

Dr. Boldog Dalma
adjunktus
e-mail: boldog.dalma@uni-bge.hu

  • Szovjet-kommunista típusú sajtómodell, 
  • Média és politika kapcsolata, 
  • Médiapolitika a Kádár-korszakban, 
  • Válságkommunikáció a médiában,
  • Médiareprezentáció-elemzés,
  • State-socialist media systems,
  • Case studies of digital communication,
  • Media representation analysis

Dr. Szondi György PhD

Dr. Szondi György PhD

Dr. Szondi György PhD
egyetemi docens
E ép. II. 35. e-mail: szondi.gyorgy@uni-bge.hu


  • Public relations története, fejlődése
  • PR, mint a szakma kihívásai

•  Hírnévmenedzsment

•  Kríziskommunikáció

•  Public affairs és lobbizás

•  Issue management

•  Belső kommunikáció

•  Non-profit szervezetek kommunikációja

•  Szervezetek és települések arculatalakítása és imázsa

•  Országmárkázás és országimázs

•  Nemzetközi public relations

•  Nyilvános diplomácia (public diplomacy)

  • Turisztikai válságkommunikáció (Crisis communication in Tourism)
  • Országmárkázás (Nation branding)
  • Turisztikai PR (Travel and Tourism PR)

•   Public relations, reputation management

•   Crisis communication

•   Public affairs és lobbying

•   Issue management

•   Internal communication

•   Corporate identity, image

•   Place branding, nation branding

  • International public relations
  • Public diplomacy
2025 - Budapesti Gazdaságtudományi Egyetem - Minden jog fenntartva v1.12.0
Hasznos linkek
  • Közérdekű adatok
  • Intézményi tájékoztató
  • Informatikai útmutatók
  • Elérhetőségek
  • Pályázati felhívások
  • Fejlesztéseink
  • Felhasználási feltételek
  • Süti beállítások
  • Adatkezelési tájékoztató
  • Akadálymentesítési nyilatkozat
  • Hallgatói Követelményrendszer
  • Visszaélés-bejelentési rendszer
Kövess minket
készítette