Nemzetközi Kereskedelem és Logisztika Tanszék – szakdolgozati/diplomadolgozati/záródolgozati témakörök: NG alapszak, NGG mester, GM FOSZK, Egyéb képzés (képzés megjelölésével)
Aktualizálva: 2024.04.24.
Nemzetközi Kereskedelem és Logisztika Tanszék – szakdolgozati/diplomadolgozati/záródolgozati témakörök: NG alapszak, NGG mester, GM FOSZK, Egyéb képzés (képzés megjelölésével)
Aktualizálva: 2024.04.24.
Berta Péter
tudományos főmunkatárs
e-mail: berta.peter@uni-bge.hu
Társadalmi kommunikáció, politikai kommunikáció
· A társadalmi egyenlőtlenségek leírása, a róluk szóló társadalmi kommunikáció elemzése (csatlakozás korábbi témához) (magyar nyelven)
· A mai modern mítoszok, szimbólumok társadalmi szerepének vizsgálata (csatlakozás korábbi témához) (magyar nyelven)
· A fogyasztás, mint kommunikáció és identitásgyakorlat: boycott/buycott, fogyasztói szubkultúrák (márkaközösségek stb.), etnicizált/nemzetiesített fogyasztás (új téma kezdeményezése) (magyar nyelven)
· A luxusfogyasztásra épülő különbségteremtés mikro- és makropolitikája (új téma kezdeményezése) (magyar nyelven)
· Politikai kommunikáció és szimbolikus konfliktusok: a politikai szimbólumokkal kapcsolatos tulajdonlási és értékelési versenyek szociológiája (új téma kezdeményezése) (magyar nyelven)
· Szubkulturális gazdaságok kommunikációs stratégiái (márkaközösségek, ízlésközösségek és a nemzetközi műtárgykereskedelem kontextusában formálódó gyűjtői szubkultúrák) (új téma kezdeményezése) (magyar nyelven)
Migráció és európai kultúra
· Etnikai gazdaságok: ideológiák és gyakorlatok a fogyasztói magatartás és az etnikai identitás keresztmetszetében. (új téma kezdeményezése) (magyar nyelven)
Média és társadalom
· A média szimbólumhasználata (csatlakozás korábbi témához) (magyar nyelven)
· Romák a magyar médiában (csatlakozás korábbi témához) (magyar nyelven)
· A férfi és a női szerepek jelentősége a társadalmi kommunikáció gyakorlatában (csatlakozás korábbi témához) (magyar nyelven)
· Társadalmi nemek és szerepek a médiában (csatlakozás korábbi témához) (magyar nyelven)
· Közösségi média és társadalmi/gazdasági/technológiai átalakulás: COVID-19, transznacionális házassági piacok, digitális intimitás (új téma kezdeményezése) (magyar nyelven)
Tatár-Kiss Klára
email: tatar-kiss.klara@uni-bge.hu