Idén második alkalommal vett részt a Budapesti Gazdaságtudományi Egyetem (BGE) a Business Festen, és a tavalyi debütálás után most is hatalmas érdeklődés övezte a BGE standját. A hazai üzleti világ egyik legjelentősebb eseményén a BGE nemcsak üdítő programokkal, hanem valóban frissítő élményekkel is szolgált: a látogatókat egy különleges, hallgatók által fejlesztett, kisüzemi, flódnis ízesítésű sör várta a standnál, amely egy egyetemi kurzus keretében készült.
Az esemény kiváló alkalmat teremtett arra, hogy az egyetem újra kapcsolatba lépjen korábbi hallgatóival – az egyetem alumnijai százával tértek vissza, és sokan a BGE jogelőd intézményeiből (Külkereskedelmi Főiskola, Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Főiskola, Pénzügyi és Számviteli Főiskola) érkeztek. A BGE célja, hogy ezeket a kapcsolatokat újraépítse, és minél több korábban nálunk végzett szakembert vonjon be aktív alumni közösségébe, amely Magyarország egyik legnagyobb üzleti hálózatává nőtte ki magát.
Ha Te is a BGE-n, vagy valamelyik elődintézményén végeztél, csatlakozz a BGE Alumnihoz itt: https://alumni.uni-bge.hu/
A fesztivál nemcsak nosztalgiázásra adott lehetőséget, hanem új üzleti kapcsolatok kialakítására is – az egyetem számos új potenciális partnerrel vette fel a kapcsolatot, akik nyitottak a jövőbeni együttműködésekre.
A BGE jelenléte idén is megmutatta, hogy az egyetem sokkal több, mint kurzusok: a fesztivál látogatói első kézből tapasztalhatták meg, milyen sokszínűen képes az egyetem kapcsolódni az üzleti világhoz – legyen szó közös fejlesztésekről, alumni programokról vagy akár egy egyedülállóan ízesített kisüzemi sörről. Mert a BGE valóban egy életre szól.