Miben segíthet neked a Hallgatói Ügyfélszolgálati Csoport (HÜCS)?
A Hallgatói Ügyfélszolgálati Csoport (HÜCS) elsődleges feladata a hallgatók személyes módon, illetve online formában történő tájékoztatása a tanulmányaikkal összefüggő valamennyi tanulmányi, pénzügyi vonatkozású kérdésben. A Hallgatói Ügyfélszolgálati Csoport (HÜCS) munkatársai az egyetemre történő jelentkezéstől kezdve az oklevél átadásáig, egyetemi tanulmányaid alatt végig segítenek az adminisztrációs feladataidban, válaszolnak felmerülő kérdéseidre, legyen szó a Neptun használatáról vagy akár egy kérvény benyújtásáról.
Emellett a Hallgatói Ügyfélszolgálati Csoport (HÜCS) részt vesz az egyetemi és a kari felvételi rendezvények lebonyolításában, koordinálja a hallgatók beiratkozását és segítséget nyújt a félévkezdéssel kapcsolatosan felmerülő kérdések, problémák megoldásában.
Az alábbiakkal kapcsolatban fordulhatsz a Hallgatói Ügyfélszolgálati Csoport (HÜCS) munkatársaihoz:
- Felvételi, átvételi ügyekkel kapcsolatos teljes körű tájékoztatás,
- Beiratkozással és félévi bejelentkezésekkel kapcsolatos kérdések,
- A hallgatói jogállást érintő jogszabályi, illetve intézményi szabályokról tájékoztatás,
- Hallgatói jogviszonyhoz kapcsolódó igazolások (iskolalátogatási igazolás), államigazgatási szervek felé igazolások, egyéb igazolások kiállítása,
- A Neptun, Modulo, Coospace, Moodle tanulmányi rendszerekkel kapcsolatos technikai és egyéb problémák megoldásában való segítségnyújtás,
- Tárgyfelvétellel, kurzusfelvétellel és vizsgafelvétellel kapcsolatos Neptun-technikai kérdések,
- Tanulmányi ügyekben, tanulmányok előre haladásában való tanácsadás,
- Kreditelismeréssel kapcsolatos kérdések,
- Pénzügyi tételekkel kapcsolatos tájékoztatás,
- Hallgatói kérelmek, kérvények benyújtásával kapcsolatos tájékoztatás,
- Diákigazolványok, érvényesítő matricák kiadása és ideiglenes diákigazolványok kiállításának ügyintézése,
- Diákhitel-ügyintézés,
- Átsorolással kapcsolatos kérdések,
- A Neptun-rendszerben zajló specializációválasztással kapcsolatos Neptun-technikai kérdések,
- Duális képzés adminisztrációjával kapcsolatos kérdések,
- Külföldi tanulmányi ösztöndíjakkal összefüggő tanulmányi ügyintézéssel kapcsolatos kérdések,
- Általános tájékoztatás Szakmai gyakorlattal kapcsolatban,
- Pályázatokkal, ösztöndíjakkal kapcsolatos tájékoztatás, a papíralapon benyújtandó pályázatok átvétele,
- A Neptun-rendszerben zajló szakdolgozati, projektmunka-témafoglalással kapcsolatos neptun-technikai kérdések,
- Záróvizsgák koordinálása (jelentkezés nyilvántartása, szakdolgozatok, projektmunkák Moodle-rendszerbe való feltöltésében való segítségnyújtás stb.),
- Diplomaosztón való részvételi igények adminisztrálása, részvétel a lebonyolításban,
- Oklevél és oklevélmelléklet kiállítása, másodlatok kiállítása, másolatok hitelesítése.
Mielőtt valamilyen formában ügyfélszolgálatunkhoz fordulsz, kérjük, tekintsd át ezt a rövid Hallgatói segédletet!
Elérhetőségek
Cím: 1054 Budapest, Alkotmány utca 9-11. fszt 2.
Telefon: +36 1 888 0111
E-mail: ugyfelszolgalat.kvik@uni-bge.hu