A Hallgatói Ügyfélszolgálati Csoport (HÜCS) elsődleges feladata a hallgatók személyes módon, illetve online formában történő tájékoztatása a tanulmányaikkal összefüggő valamennyi tanulmányi, pénzügyi vonatkozású kérdésben. A Hallgatói Ügyfélszolgálati Csoport (HÜCS) munkatársai az egyetemre történő jelentkezéstől kezdve az oklevél átadásáig, egyetemi tanulmányaid alatt végig segítenek az adminisztrációs feladataidban, válaszolnak felmerülő kérdéseidre, legyen szó a Neptun használatáról vagy akár egy kérvény benyújtásáról.
Emellett a Hallgatói Ügyfélszolgálati Csoport (HÜCS) részt vesz az egyetemi és a kari felvételi rendezvények lebonyolításában, koordinálja a hallgatók beiratkozását és segítséget nyújt a félévkezdéssel kapcsolatosan felmerülő kérdések, problémák megoldásában.
Az alábbiakkal kapcsolatban fordulhatsz a Hallgatói Ügyfélszolgálati Csoport (HÜCS) munkatársaihoz:
Mielőtt valamilyen formában ügyfélszolgálatunkhoz fordulsz, kérjük, tekintsd át ezt a rövid Hallgatói segédletet!
2022. szeptember 12. és 2023. június 30. között (szorgalmi időszakban)
hétfő 8:30 - 10:30
kedd zárva
szerda 13:00 - 15:00
csütörtök 8:30 - 10:30
péntek 8:30 - 12:00
Kérjük, hogy telefonon lehetőleg ügyfélfogadási időn kívül keresd a Hallgatói Ügyfélszolgálati Csoportot.
Cím: 1054 Budapest, Alkotmány utca 9-11. fszt 2.
Telefon: +36 1 374 6200/256 vagy 291 vagy 297 mellék
E-mail: ugyfelszolgalat.kvik@uni-bge.hu