Kiválasztott nyelv
    HU - Magyar
    Váltásnál az adott területre vonatkozó információkat fogsz látni.
  • EN - English
Hallgatói fiók

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

KVIK

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
KVIK
KVIK
Hallgatói Ügyfélszolgálati Csoport
A Hallgatói Ügyfélszolgálati Csoport (HÜCS) munkatársai készséggel segítenek neked a tanulmányaid során felmerülő kérdések, problémák megoldásában. 


Miben segíthet neked a Hallgatói Ügyfélszolgálati Csoport (HÜCS)? 

A Hallgatói Ügyfélszolgálati Csoport (HÜCS) elsődleges feladata a hallgatók személyes módon, illetve online formában történő tájékoztatása a tanulmányaikkal összefüggő valamennyi tanulmányi, pénzügyi vonatkozású kérdésben. A Hallgatói Ügyfélszolgálati Csoport (HÜCS) munkatársai az egyetemre történő jelentkezéstől kezdve az oklevél átadásáig, egyetemi tanulmányaid alatt végig segítenek az adminisztrációs feladataidban, válaszolnak felmerülő kérdéseidre, legyen szó a Neptun használatáról vagy akár egy kérvény benyújtásáról.

Emellett a Hallgatói Ügyfélszolgálati Csoport (HÜCS) részt vesz az egyetemi és a kari felvételi rendezvények lebonyolításában, koordinálja a hallgatók beiratkozását és segítséget nyújt a félévkezdéssel kapcsolatosan felmerülő kérdések, problémák megoldásában.  

 

Az alábbiakkal kapcsolatban fordulhatsz a Hallgatói Ügyfélszolgálati Csoport (HÜCS) munkatársaihoz: 

  • Felvételi, átvételi ügyekkel kapcsolatos teljes körű tájékoztatás,
  • Beiratkozással és félévi bejelentkezésekkel kapcsolatos kérdések,
  • A hallgatói jogállást érintő jogszabályi, illetve intézményi szabályokról tájékoztatás,
  • Hallgatói jogviszonyhoz kapcsolódó igazolások (iskolalátogatási igazolás), államigazgatási szervek felé igazolások, egyéb igazolások kiállítása,
  • A Neptun, Modulo, Coospace, Moodle tanulmányi rendszerekkel kapcsolatos technikai és egyéb problémák megoldásában való segítségnyújtás,
  • Tárgyfelvétellel, kurzusfelvétellel és vizsgafelvétellel kapcsolatos Neptun-technikai kérdések,
  • Tanulmányi ügyekben, tanulmányok előre haladásában való tanácsadás,
  • Kreditelismeréssel kapcsolatos kérdések,
  • Pénzügyi tételekkel kapcsolatos tájékoztatás,
  • Hallgatói kérelmek, kérvények benyújtásával kapcsolatos tájékoztatás,
  • Diákigazolványok, érvényesítő matricák kiadása és ideiglenes diákigazolványok kiállításának ügyintézése,
  • Diákhitel-ügyintézés,
  • Átsorolással kapcsolatos kérdések,
  • A Neptun-rendszerben zajló specializációválasztással kapcsolatos Neptun-technikai kérdések,
  • Duális képzés adminisztrációjával kapcsolatos kérdések,
  • Külföldi tanulmányi ösztöndíjakkal összefüggő tanulmányi ügyintézéssel kapcsolatos kérdések,
  • Általános tájékoztatás Szakmai gyakorlattal kapcsolatban,
  • Pályázatokkal, ösztöndíjakkal kapcsolatos tájékoztatás, a papíralapon benyújtandó pályázatok átvétele,
  • A Neptun-rendszerben zajló szakdolgozati, projektmunka-témafoglalással kapcsolatos neptun-technikai kérdések,
  • Záróvizsgák koordinálása (jelentkezés nyilvántartása, szakdolgozatok, projektmunkák Moodle-rendszerbe való feltöltésében való segítségnyújtás stb.),
  • Diplomaosztón való részvételi igények adminisztrálása, részvétel a lebonyolításban,
  • Oklevél és oklevélmelléklet kiállítása, másodlatok kiállítása, másolatok hitelesítése.


Mielőtt valamilyen formában ügyfélszolgálatunkhoz fordulsz, kérjük, tekintsd át ezt a rövid Hallgatói segédletet!


Nyitvatartási idő

Szorgalmi időszak 2. hetétől és vizsgaidőszakban -> szeptember 13. - január 22. között


hétfő 8:30 - 10:30 

kedd zárva

szerda 13:00 - 15:00 

csütörtök 8:30 - 10:30 

péntek 8:30 - 12:00

Kedves Hallgatónk!


Kérjük, hogy félfogadás vége előtt legalább fél órával érkezz, ellenkező esetben nem tudjuk biztosítani a bejutást.

 

Kérjük, hogy telefonon lehetőleg ügyfélfogadási időn kívül keresd a Hallgatói Ügyfélszolgálati Csoportot (HÜCS).

Cím: 1054 Budapest, Alkotmány utca 9-11. fszt 2.

Telefon: +36 1 374 6200/256 vagy 291 vagy 297 mellék

E-mail: hszo.kvik@uni-bge.hu

csoportvezető

csoportvezető
  • Iroda: 1054 Budapest, Alkotmány u. 9-11.
  • Iroda: földszint 2.
  • Telefon: +36 1 374-6297
  • Belső mellék: 297
  • Email: hszo.kvik@uni-bge.hu

MUNKATÁRSAK

tanulmányi ügyintéző
  • Iroda: 1054 Budapest, Alkotmány u. 9-11.
  • Iroda: földszint 2.
  • Telefon: +36 1 374-6291
  • Belső mellék: 291
  • Email: hszo.kvik@uni-bge.hu

tanulmányi ügyintéző

tanulmányi ügyintéző
  • Iroda: 1054 Budapest, Alkotmány u. 9-11.
  • Iroda: földszint 2.
  • Telefon: +36 1 374-6200
  • Belső mellék: 304
  • Email: hszo.kvik@uni-bge.hu

tanulmányi ügyintéző
  • Iroda: 1054 Budapest, Alkotmány u. 9-11.
  • Iroda: földszint 2.
  • Telefon: +36 1 374-6200
  • Belső mellék: 304
  • Email: hszo.kvik@uni-bge.hu

tanulmányi ügyintéző
  • Iroda: 1054 Budapest, Alkotmány u. 9-11.
  • Iroda: földszint 2.
  • Telefon: +36 1 374-6200
  • Belső mellék: 160
  • Email: hszo.kvik@uni-bge.hu

tanulmányi ügyintéző
  • Iroda: 1054 Budapest, Alkotmány u. 9-11.
  • Iroda: földszint 2.
  • Telefon: +36 1 374-6200
  • Belső mellék: 161
  • Email: hszo.kvik@uni-bge.hu

tanulmányi ügyintéző
  • Iroda: 1054 Budapest, Alkotmány u. 9-11.
  • Iroda: földszint 2.
  • Telefon: +36 1 374-6200
  • Email: hszo.kvik@uni-bge.hu

tanulmányi ügyintéző
  • Iroda: 1054 Budapest, Alkotmány u. 9-11.
  • Iroda: földszint 2.
  • Telefon: +36 1 374-6200
  • Belső mellék: 256
  • Email: hszo.kvik@uni-bge.hu

tanulmányi ügyintéző
  • Iroda: 1054 Budapest, Alkotmány u. 9-11.
  • Iroda: földszint 2.
  • Telefon: +36 1 374-6200
  • Email: hszo.kvik@uni-bge.hu