BGE központi honlap
Hallgatói fiók
EN - English

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

KVIK

  • Rólunk
      • Rólunk
      • Képzési portfólió
      • Értékeink
      • Történetünk
      • Szolgáltatások és projektek
      • Alkotmány utcai térkép
  • Közösség
      • Vezetés
      • A Kar vezetése
      • Oktatási szervezeti egységek
      • Kereskedelem Tanszék
      • Közgazdasági és Üzleti Tudományok Tanszék
      • Pedagógia Tanszék
      • Turizmus Tanszék
      • Üzleti Elemzés Módszertan Tanszék
      • Vendéglátás Tanszék
      • Szaknyelvi Iroda – KVIK
      • Sport Iroda kihelyezett részleg
      • Szolgáltató szervezeti egységek
      • Dékáni Hivatal
      • Hallgatói Ügyfélszolgálati Csoport
      • Kollégium
      • Könyvtár
      • Hallgatói érdekképviselet
      • KVIK HÖK
  • Tudományos élet
      • Tudományos élet
      • Kutatási portfólió
      • Kutatócsoportok a KVIK-en
      • Elismerések és lehetőségek
      • Kiadványok és folyóiratok
  • Partnerségek
      • Partnerségek
      • Üzleti kapcsolatok
      • Nemzetközi kapcsolatok
      • Tudományos kapcsolatok
      • Vendégoktatóink
      • Duális képzés
      • Pro Gastronomia díj
      • A BGE söre
  • Hallgatói élet
      • Szervezetek és közösségek
      • KVIK HÖK
      • Diákjóléti Bizottság
      • Kollégiumi Bizottság
      • Gundel Károly Szakkollégium
      • AIESEC
      • Tourism Club of BGE
      • BEE Mentorship programme
      • Versenyek és tehetséggondozás
      • Tudományos Diákkör (TDK)
      • Gundel Károly Szakkollégium eredményei
      • Hallgatóinknak szervezett versenyek
      • Nemzetközi lehetőségek
      • Programok és pályázatok
      • Kultúra és sport
      • Kulturális élet
      • Sportélet
Közösség>
Szolgáltató szervezeti egységek>
Hallgatói Ügyfélszolgálati Csoport
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
KVIK
KVIK
Keresés
Menü
Keresés
Menü
Hallgatói Ügyfélszolgálati Csoport
Hallgatói Ügyfélszolgálati Csoport
A Hallgatói Ügyfélszolgálati Csoport (HÜCS) munkatársai készséggel segítenek neked a tanulmányaid során felmerülő kérdések, problémák megoldásában. 


Miben segíthet neked a Hallgatói Ügyfélszolgálati Csoport (HÜCS)?


A Hallgatói Ügyfélszolgálati Csoport (HÜCS) elsődleges feladata a hallgatók személyes módon, illetve online formában történő tájékoztatása a tanulmányaikkal összefüggő valamennyi tanulmányi, pénzügyi vonatkozású kérdésben. A Hallgatói Ügyfélszolgálati Csoport (HÜCS) munkatársai az egyetemre történő jelentkezéstől kezdve az oklevél átadásáig, egyetemi tanulmányaid alatt végig segítenek az adminisztrációs feladataidban, válaszolnak felmerülő kérdéseidre, legyen szó a Neptun használatáról vagy akár egy kérvény benyújtásáról.

Emellett a Hallgatói Ügyfélszolgálati Csoport (HÜCS) részt vesz az egyetemi és a kari felvételi rendezvények lebonyolításában, koordinálja a hallgatók beiratkozását és segítséget nyújt a félévkezdéssel kapcsolatosan felmerülő kérdések, problémák megoldásában.  

 

Az alábbiakkal kapcsolatban fordulhatsz a Hallgatói Ügyfélszolgálat munkatársaihoz: 

  • Felvételi ügyekkel (alapképzés, FOSZK) kapcsolatos teljes körű tájékoztatás: felveteli@uni-bge.hu
  • Mesterfelvételi ügyekkel kapcsolatos teljes körű tájékoztatás: mesterfelvetel@uni-bge.hu
  • Átvételi ügyekkel kapcsolatos teljes körű tájékoztatás.
  • Online beiratkozással és félévi bejelentkezésekkel kapcsolatos kérdések.
  • A hallgatói jogállást érintő jogszabályi, illetve intézményi szabályokról tájékoztatás.
  • Hallgatói jogviszonyhoz kapcsolódó igazolások, államigazgatási szervek felé igazolások, egyéb igazolások kiállítása.
  • Tanulmányi ügyekben, tanulmányok előre haladásában való tanácsadás.
  • Kreditelismeréssel kapcsolatos kérdések.
  • Pénzügyi tételekkel kapcsolatos tájékoztatás.
  • Hallgatói kérelmek, kérvények benyújtásával kapcsolatos tájékoztatás.
  • Diákigazolványok, érvényesítő matricák kiadása és ideiglenes diákigazolványok kiállításának ügyintézése.
  • Diákhitel-ügyintézés.
  • Átsorolással kapcsolatos kérdések.
  • A Neptun-rendszerben zajló specializációválasztással kapcsolatos Neptun-technikai kérdések.
  • Pályázatokkal, ösztöndíjakkal kapcsolatos tájékoztatás.
  • Záróvizsgák koordinálása (jelentkezés nyilvántartása, szakdolgozatok, projektmunkák Moodle-rendszerbe való feltöltésében való segítségnyújtás stb.).
  • Oklevél és oklevélmelléklet kiállítása, másodlatok kiállítása, másolatok hitelesítése.

 

 

További kérdésekben az alábbi kapcsolatfelvétel javasolt

  • A Neptun, Modulo, Cospace5, Moodle tanulmányi rendszerekkel kapcsolatos technikai és egyéb problémák megoldásában való segítségnyújtás: Informatikai szolgáltatások - Budapesti Gazdaságtudományi Egyetem (uni-bge.hu)
  • Tárgyfelvétellel, kurzusfelvétellel és vizsgafelvétellel kapcsolatos kérdésekben: Tanszékek - Budapesti Gazdaságtudományi Egyetem (uni-bge.hu)
  • Duális képzés adminisztrációjával kapcsolatos kérdések: dualis@uni-bge.hu
  • szakmai gyakorlattal kapcsolatos kérdésekben: szakmaigyakorlat@uni-bge.hu
  • A Neptun-rendszerben zajló szakdolgozati, projektmunka-témafoglalással kapcsolatos kérdések: Tanszékek - Budapesti Gazdaságtudományi Egyetem (uni-bge.hu)

 

Mielőtt valamilyen formában ügyfélszolgálatunkhoz fordulsz, kérjük, tekintsd át ezt a rövid Hallgatói segédletet!

Elérhetőségek


Tájékoztatjuk Önöket, hogy 2025. május 29-től a KVIK Hallgatói Ügyfélszolgálat új helyszínre költözött.


Cím: 1055 Budapest, Bajcsy-Zsilinszky út 74.

Telefon: +36 1 888 0111

E-mail: ugyfelszolgalat.kvik@uni-bge.hu