Miben segíthet neked a Hallgatói Ügyfélszolgálati Csoport (HÜCS)?
A Hallgatói Ügyfélszolgálati Csoport (HÜCS) elsődleges feladata a hallgatók személyes módon, illetve online formában történő tájékoztatása a tanulmányaikkal összefüggő valamennyi tanulmányi, pénzügyi vonatkozású kérdésben. A Hallgatói Ügyfélszolgálati Csoport (HÜCS) munkatársai az egyetemre történő jelentkezéstől kezdve az oklevél átadásáig, egyetemi tanulmányaid alatt végig segítenek az adminisztrációs feladataidban, válaszolnak felmerülő kérdéseidre, legyen szó a Neptun használatáról vagy akár egy kérvény benyújtásáról.
Emellett a Hallgatói Ügyfélszolgálati Csoport (HÜCS) részt vesz az egyetemi és a kari felvételi rendezvények lebonyolításában, koordinálja a hallgatók beiratkozását és segítséget nyújt a félévkezdéssel kapcsolatosan felmerülő kérdések, problémák megoldásában.
Az alábbiakkal kapcsolatban fordulhatsz a Hallgatói Ügyfélszolgálat munkatársaihoz:
- Felvételi ügyekkel (alapképzés, FOSZK) kapcsolatos teljes körű tájékoztatás: felveteli@uni-bge.hu
- Mesterfelvételi ügyekkel kapcsolatos teljes körű tájékoztatás: mesterfelvetel@uni-bge.hu
- Átvételi ügyekkel kapcsolatos teljes körű tájékoztatás.
- Online beiratkozással és félévi bejelentkezésekkel kapcsolatos kérdések.
- A hallgatói jogállást érintő jogszabályi, illetve intézményi szabályokról tájékoztatás.
- Hallgatói jogviszonyhoz kapcsolódó igazolások, államigazgatási szervek felé igazolások, egyéb igazolások kiállítása.
- Tanulmányi ügyekben, tanulmányok előre haladásában való tanácsadás.
- Kreditelismeréssel kapcsolatos kérdések.
- Pénzügyi tételekkel kapcsolatos tájékoztatás.
- Hallgatói kérelmek, kérvények benyújtásával kapcsolatos tájékoztatás.
- Diákigazolványok, érvényesítő matricák kiadása és ideiglenes diákigazolványok kiállításának ügyintézése.
- Diákhitel-ügyintézés.
- Átsorolással kapcsolatos kérdések.
- A Neptun-rendszerben zajló specializációválasztással kapcsolatos Neptun-technikai kérdések.
- Pályázatokkal, ösztöndíjakkal kapcsolatos tájékoztatás.
- Záróvizsgák koordinálása (jelentkezés nyilvántartása, szakdolgozatok, projektmunkák Moodle-rendszerbe való feltöltésében való segítségnyújtás stb.).
- Oklevél és oklevélmelléklet kiállítása, másodlatok kiállítása, másolatok hitelesítése.
További kérdésekben az alábbi kapcsolatfelvétel javasolt
- A Neptun, Modulo, Cospace5, Moodle tanulmányi rendszerekkel kapcsolatos technikai és egyéb problémák megoldásában való segítségnyújtás: Informatikai szolgáltatások - Budapesti Gazdasági Egyetem (uni-bge.hu)
- Tárgyfelvétellel, kurzusfelvétellel és vizsgafelvétellel kapcsolatos kérdésekben: Tanszékek - Budapesti Gazdasági Egyetem (uni-bge.hu)
- Duális képzés adminisztrációjával kapcsolatos kérdések: dualis@uni-bge.hu
- szakmai gyakorlattal kapcsolatos kérdésekben: szakmaigyakorlat@uni-bge.hu
- A Neptun-rendszerben zajló szakdolgozati, projektmunka-témafoglalással kapcsolatos kérdések: Tanszékek - Budapesti Gazdasági Egyetem (uni-bge.hu)
Mielőtt valamilyen formában ügyfélszolgálatunkhoz fordulsz, kérjük, tekintsd át ezt a rövid Hallgatói segédletet!
Elérhetőségek
Cím: 1054 Budapest, Alkotmány utca 9-11. fszt 2.
Telefon: +36 1 888 0111
E-mail: ugyfelszolgalat.kvik@uni-bge.hu