1984-ben diplomázott az ELTE BTK régészet-sémi filológia szakán.
2004-ig az üzleti életben dolgozott külkereskedőként (Chemo-Caola és IDE_FIN-WEST)), marketingesként (DGW Media) és HR-vezetőként (Bull, GE Tungsram, PWC, IBM).
2004 és 2020 között a Magyar Kereskedelmi és Vendéglátóipari Múzeum igazgatójaként számos kiállítás és kiadvány fűződik a nevéhez, valamint szervezői/vezetői tevékenységének köszönhetően sikerült a múzeumot kétszer új helyszínre költöztetni és megújítani – gazdag kulturális kínálattal (KULTEA) bővítve az intézmény portfólióját.
A Szódavíz, egy magyar kultuszital című kiállítása 17 éve utazik az országban és az azonos címmel megjelent könyve negyedik kiadását éri meg 2021-ben.
Munkásságával igyekezett elődje, Dr. Draveczky Balázs (alias Balázs mester) nyomdokaiba lépve a magyar gasztrokultúra ápolásában a kor szellemének megfelelően a hagyományok megőrzése és a megújuló trendek tekintetében egyensúlyt teremteni. A cukrászat és az éttermi kultúra területén beszélgetős műsorait a múzeum adattárában rögzítették, hogy a téma kutatható legyen az utókor számára.