- Iroda:1054 Budapest, Alkotmány utca 9-11.
- Épület:II. emelet, 219-es szoba
- Telefon:+36 1 374-6200
- Belső mellék:219
- Email:soos.gabriella@uni-bge.hu
Bemutatkozás
Első diplomámat a szolnoki campuson szereztem kereskedelem szakirányon. Ezt a Pénzügyi és Számviteli Kar követte, ahol szakközgazdász képesítésre tettem szert. A Miskolci Egyetem Állam- és Jogtudományi Karán jogi szakokleveles közgazdász lettem, ezt követően a tanári diplomámat a Corvinus Egyetemen szereztem. 2009 óta tanítok a felsőoktatásban, előtte ipari nagykereskedelem területén dolgoztam, illetve középiskolában tanítottam. A disszertációm témája a funkcionális élelmiszerekkel kapcsolatos fogyasztói attitűd volt, a fogyasztói magatartás azóta is fő kutatási területem. A Magyar Közgazdasági Társaság Kereskedelmi Szakosztályának és Heves Megyei Szervezetének elnökségi tagja, titkára vagyok. 2019-ben megkaptam a társaság Közgazdász Díját. Az ELTE-n közgazdaságtant tanítok.
Fogadóóra
Helye | online (Teams) |
---|---|
Ideje | kedd 8.00-9.00 |
Megjegyzés | Emailben jelezni a soos.gabriella@uni-bge.hu címen |
Oktatott tantárgy(ak)
- Közgazdaságtan
- Marketing
Szakmai életút
- 1995értékesítési vezető, Peugeot
- 1997kül- és belkereskedő (ipari nagykereskedelem)
- 2000közgazdász tanár
- 2002nyelvvizsgáztató (német üzleti nyelv)
- 2009projektmenedzser, óraadó közgazdász tanár (felsőoktatás)
- 2012tanársegéd (Eszterházy Károly Egyetem)
- 2014elnökségi tag, titkár (Magyar Közgazdasági Társaság Heves Megyei Szervezete)
- 2014Felügyelő Bizottság tagja (Eger és Környéke Takarékszövetkezet, később Korona Takarékszövetkezet)
- 2018Felügyelő Bizottság tagja (Berda József Lakásfenntartó Szövetkezet)
- 2020egyetemi adjunktus (Eötvös Loránd Tudományegyetem)
- 2020elnökségi tag, titkár (Magyar Közgazdasági Társaság Kereskedelmi Szakosztály)
Kutatási területek
- fogyasztói magatartás
- élelmiszer-marketing
- bormarketing
Kiemelt publikációk
- Cognitive Disposition to Wine Consumption: how the Brain Is Wired to Select the Perfect Bottle With a Novel Musical Twist
- Az élelmiszer-fogyasztói szokások változása a COVID-19 vírus megjelenéséhez kapcsolódóan Magyarországon
- The role of product-related information and factors impacting consumer attitudes during health-conscious food purchase in Hungary