Kiválasztott nyelv
    HU - Magyar
    Váltásnál az adott nyelven elérhető információk jelennek meg.
  • EN - English
Hallgatói fiók

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

KVIK

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
KVIK
KVIK
Vidor Róbert
Üzleti Elemzés Módszertan Tanszék
mesteroktató
Vidor Róbert
Elérhetőségek
  • Iroda:1054 Budapest, Alkotmány u. 9-11.
  • Épület:I. emelet, 111-es szoba
  • Telefon:+36 1 374-6244
  • Belső mellék:242, 244
  • Email:Vidor.Robert@uni-bge.hu

Bemutatkozás

Informatikatanár vagyok. Szerintem az informatikaképzés egy gazdasági egyetemen nem az informatikáról mint tudományágról, hanem egy olyan eszközről szól, mely a gazdaság területén (is) nélkülözhetetlen, rutinszerű használata nagyban megkönnyíti a gazdasági élet bármely területén a szakemberek munkáját. Fontosnak érzem, hogy a hallgatók az egyetemi tanórákat élményszerűen megéljék, és a szakmai tartalom mellett főleg a látókörük szélesebbé válásával fejlődjenek. Célként tűztem ki, hogy olyan modern oktatási módszertant dolgozzak ki és valósítsak meg kollégáimmal, mely megfelel a XXI. század elvárásainak. Szeretném, ha a tárgyaink teljesítése egyre inkább folyamatos munka eredménye lenne és kevésbé vizsgák és zh-k megírásával történne.

Fogadóóra

HelyeAlk. 111./113.
Idejeszerda 11:30-12:15, péntek 15:00-15:45
MegjegyzésElőzetes bejelentkezés szükséges e-mail-en (vidor.robert@uni-bge.hu) keresztül.

Oktatott tantárgy(ak)

  • Informatika és a világ (magyar és német nyelven)
  • Informatikai készségfejlesztés (magyar és német nyelven)
  • Munkaerő-piaci ismeretek (magyar nyelven)
  • Szakmai és pénzügyi információfeldolgozási ismeretek (magyar nyelven)

Szakmai életút

  • 1990-1999BME / CAU KIEL / ELTE TTK egyetemi képzések
  • 1999-2003középiskolai informatika oktatás
  • 2003-BGE KVIK oktató
  • 2004-2015Szeged / Eger doktori képzés

Kutatási területek

  • Kutatási területem fő ága az egyetemi előadások vizsgálata. Arra keresem a választ, hogy milyen egy korszerű, XXI. századi előadás, mellyel fent lehet tartani a hallgatók érdeklődését hétről hétre 90 perc hosszúságban, és közben hasznos információkat és tudást lehet közvetíteni számukra.