A BGE-en két tanulmányi adminisztrációt támogató rendszer üzemel. Az egyik a Modulo, ami az elektronikus kérvénykezelés feladatait látja el, a másik a Neptun, mely az oktatói vagy hallgatói belépésen keresztül engedi a tanulmányi és vizsgaügyek intézését. Oktatást támogató rendszerből a Coospace-t és a moodle-t használjuk, ami egy virtuális, interaktív oktatási tér, ahol az oktatók tananyagokat, információkat oszthatnak meg a kurzust hallgatókkal és a hallgatók kérdéseket tehetnek fel. Mindhárom rendszer külső hálózatról is elérhető a BGE honlapján keresztül. A jobb felső oldali menü tetején található a "Hasznos linkek", melyre kattintva az a kívánt rendszer oldalára navigálhat.
Kérdés esetén
Amennyiben a szolgáltatások beállítása, használata során problémába ütköznek, kérjük írjanak az informatika@uni-bge.hu e-mail címre, a hiba részletes leírásával (lehetőleg képernyőkép csatolásával).