Az Egyetemen a Microsoft Outlook O365-os levelező kliens használatával valósul meg a levelezés. A program használatához szükséges első beállításokat szintén az informatikai osztály / központ munkatársai végzik. Az Outlook használatához újabb belépésre, jelszóra nincs szükség – a felhasználó a gépre történő belépéssel a levelező rendszerbe is bejelentkezik.
Az elektronikus levelezési cím az alábbi formátum szerint kerül kialakításra: vezetéknév.keresztnév@uni-bge.hu. Az email cím alkalmas külső és belső levelezés lebonyolítására is.
A levelezőrendszerben közös mappák is elérhetők. Ezek tartalmát több alkalmazott egy időben is tudja olvasni, támogatja a csoportmunkát. A közös mappákhoz szintén külön jogosultság szükséges, melyeket Ön számára a közvetlen vezetője tud igényelni. Az elérésükhöz az Outlook programban a Ctrl + 6 gombokat kell megnyomni, vagy egérrel is kiválasztható az alsó menüsáv három ponttal jelezett Mappák ikonjára kattintva.
Új levél írásakor lehetőség van a címzett kiválasztására a globális címlistából, melyben a BGE minden alkalmazottja és terjesztési csoportjai is szerepelnek. Ennek használatához csak a címzett gombra kell kattintani és a felugró ablakból keresés útján könnyen megtalálhatjuk a megfelelő címzettet.
Kérdés esetén
Amennyiben a szolgáltatások beállítása, használata során problémába ütköznek, kérjük írjanak az informatika@uni-bge.hu e-mail címre, a hiba részletes leírásával (lehetőleg képernyőkép csatolásával).