BGE központi honlap
Hallgatói fiók
EN - English

BGE Hallgatói fiók

Budapesti Gazdaságtudományi Egyetem

  • Felvettek
      • Felvettek, hogyan tovább?
      • Az első lépések a BGE-n
      • Gólyatábor
      • Keresztféléves mesterképzés
      • Legfontosabb teendőid
      • Bejelentkezés az Egyetem informatikai rendszerébe
      • Finanszírozási feltételek
      • Rövidített alapképzés
      • Képzési díjak befizetése
      • Kollégiumi jelentkezés
      • Szintfelmérők
      • Kurzusfelvétel
      • Képzés helyszínének megválasztása
      • Diákhitel
      • Nyelvtanulás
      • Testnevelés
      • Beiratkozom
      • Online beiratkozás elsőéves hallgatóinknak
      • Online beiratkozás szakirányú továbbképzéses hallgatóinknak
      • Online beiratkozás doktori iskolánk hallgatóinak
      • Tűz- és balesetmegelőzési oktatás
      • Beiratkozás után
      • Diákigazolvány igénylés
      • Kreditbeszámítás
      • Etikai kódex
      • Mentorprogram
      • PSZK+ tehetséggondozási program
      • Hallgatói élet
      • Hallgatói szervezetek
      • Programok
      • Hallgatói öntevékeny csoportok
  • Tanulmányok
      • Tantervek
      • Felsőoktatási szakképzés
      • Alapképzés
      • Mesterképzés
      • Doktori képzés
      • Felnőttképzés
      • Tanulmányi követelmények
      • Beiratkozás
      • Félévi feladatok
      • Specializáció-választás
      • Külföldi tanulmányok
      • Önkéntesség
      • Szakdolgozat
      • Szakmai gyakorlat
      • Záróvizsga
      • Nyelvvizsga
      • Oklevél
      • Szabályzatok
      • Intézményi tájékoztató
      • Félévi feladatok
      • Díjak befizetése
      • Tantárgyi követelmények
      • Tárgy/kurzusfelvétel
      • Félév aktiválása
      • Kérvények
      • Pályázatok
      • Vizsgajelentkezés
      • Vizsgaidőszak
      • OMHV
      • Zárthelyi dolgozat
      • Intenzív Hét a BGE-n
      • Rövidített alapképzés
      • Kérvények
      • Adminisztratív
      • Elismerési
      • Méltányossági
      • Pénzügyi
      • Státusz
      • Személyes
      • Vendéghallgatói jogviszony
      • Részismereti képzés létesítése
      • Átvétel más felsőoktatási intézményből
      • Kivételes tanulmányi rend
      • Nemzetközi mobilitás
      • Nemzetközi kapcsolatok
      • Partnerintézmények
      • Programok
      • Nemzetközi lehetőségek
      • Duális képzés
      • Duális képzés tájékoztatók elsőéveseknek
      • Rendszer és ügyintézés
      • Partnerek
  • Pénzügyek
      • Pénzügyek
      • Ösztöndíjak
      • Állami ösztöndíj feltételei
      • Átsorolás
      • Önköltség
      • További díjak
      • Diákhitel
  • Szolgáltatások
      • Ügyintézés
      • Problémamegoldás
      • Hallgatói Ügyfélszolgálat
      • Tanszékek
      • Dékáni Hivatalok
      • Hova fordulj a kérdéseiddel
      • Nyelvtanulás
      • Nyelvvizsgaközpont
      • Nyelvtanulás
      • GYIK az egyetemi nyelvtanulásról
      • Könyvtár
      • Könyvtár
      • Dolgozattár
      • Adatbázisok
      • Kollégium
      • Egyetemi Kollégium
      • Bagolyvár Kollégium
      • Lengyel Gyula Kollégium
      • Mátyásföld Kollégium
      • Sportolás
      • Testnevelés órák
      • Sportolási lehetőségek
      • Informatika
      • Informatikai szolgáltatások
  • Lehetőségek
      • Személyes fejlődés
      • TDK
      • Szakkollégium
      • Demonstrátori munka
      • Önkéntesség
      • BGE Vállalati Mentorprogram
      • PSZK Mentorprogram
      • BGE Élsportoló Program
      • Élsportolói mentorprogram
      • Hallgatói versenyek
      • Érdekvédelem
      • Hallgatói Önkormányzat
      • Fellebbezési rendszer
      • Hallgatói Szociális Bizottság (HSZB)
      • Test és lélek
      • Egyenlőség és sokféleség
      • Fogyatékossággal élő személyek
      • Mentálhigiénés tanácsadás
      • Egészséges életmód
      • Közösség
      • Hallgatói rendezvények
  • GYIK
  • Tájékoztató
      • Tájékoztatók
      • Tanév rendje
Nyitólap >
Kereskedelem és marketing FOSZK képzés hallgatói számára meghirdetett témák
BGE Hallgatói fiók
Budapesti Gazdaságtudományi Egyetem
Budapesti Gazdaságtudományi Egyetem
Keresés
Menü
Keresés
Menü
Kereskedelem és marketing FOSZK képzés hallgatói számára meghirdetett témák
Kereskedelem és marketing FOSZK képzés hallgatói számára meghirdetett témák

Témavezető tanár: Dr. Kozák Tamás

Témakör: Kereskedelem makrógazdasági környezete

Altémák:

  1. Fogyasztási trendek
  2. Makrógazdasági környezet
  3. Kereskedelmi vállalat működésének regionális hatása
  4. Fogyasztóvédelem elemzése vállalati példán keresztül
  5. Szabályozási, intézményi környezet
Témakör: Stratégiamenedzsment a kereskedelemben

Altémák:

1.     Stratégiaalkotás kereskedelemi vállalatnál

2.     Kockázatmenedzsment szerepe

3.     Értékesítési stratégia

4.     Stratégiai célok megvalósítása, menedzsmentje

5.     Projektmenedzsment szerepe 

Témakör: Kereskedelmi vállalat pénzügyi elemzése, tervezése

Altémák:


1.     Jövedelmezőség

2.     Finanszírozás

3.     Működőtőke menedzsment

4.     Befektetések elemzése

5.     Üzleti érték

Témavezető tanár: Lipák Mária

Témakör: A logisztika informatikája

Altémák:

  1. 3D nyomtatás alkalmazásának hatásai a logisztikai rendszerre
  2. Drónok szerepe a logisztikai folyamatokban
  3. Automatikus raktárirányítás egy adott vállalatnál
  4. Egy vállalatirányítási rendszer bevezetésének logisztikára gyakorolt hatásai egy konkrét vállalatnál
  5. Cross-docking rendszer működése egy kereskedelmi vállalatnál.
  6. Az e-kereskedelem bevezetésének sikertényezői egy adott vállalat esetében
  7. Az elektronikus partnerek kiválasztásának lehetőségei napjainkban. Hogyan alkalmazza ezeket egy mai vállalkozás?
  8. Gépjármű (hajó) flottamenedzsment rendszer bevezetése és eredményei egy fuvarozást végző vállalatnál


Témavezető tanár: Dr. habil Kovács András

Témakör: Térbeliség (Place) a marketingben

Altémák:


1.     Telephelyválasztás jelentősége a marketingben

2.     Üzleti vonzáskörzet elemzés

3.     Omnichannel stratégia kialakítása/elemzése

Témakör: Marketingstratégia kidolgozása

Altémák:

 

1.     Piacelemzés és marketingstratégia kidolgozása KKV-számára

2.     Nagyvállalatok piaci helyzetének elemzése és stratégiai irányok kijelölése

Témakör: Márkaépítés, márkamenedzsment

Altémák:

 

1.     Szabadon választott márka piaci pozíciójának elemzése

2.     Márkaépítés a hazai piacon

3.     Márkamenedzsment a hazai piacon

Témakör: Régió- és településmarketing

Altémák:

 

1.     Településmarketing stratégia kidolgozása

2.     Régiómarketing stratégia kidolgozása

Témakör: E-kereskedelem/m-kereskedelem

Altémák:

 

1.     E-kereskedelmi stratégia kidolgozása KKV-k számára

2.     Vásárlók és vásárlások az m-kereskedelemben (mobile-commerce)

Témakör: Vásárlási szokások vizsgálata

Altémák:

 

1.     FMCG-termékék vásárlási szokásai

2.     Tartóscikkek vásárlási szokásai

3.     Szolgáltatások vásárlási szokásai

4.     Online-offline vásárlási trendek

Témavezető tanár: Dr. Papp Vanda

Témakör: Marketingkommunikáció

Altémák:

1.     A marketingkommunikáció új irányai

2.     Digitális kommunikáció

3.     Social media marketing

4.     Content marketing

5.     Website-elemzés, UX, fluid web

6.     Digitális történetmesélés

Témavezető tanár: Dr. Németh Patrícia

Témakör: kereskedelem – gazdálkodás

Altémák:

1.     Kereskedelmi vállalkozások gazdálkodási tevékenysége a gyakorlatban

2.     Kereskedelmi vállalkozás áruforgalmi tevékenységének elemző bemutatása

3.     Franchise rendszer gyakorlati működése – egy konkrét példán bemutatva

4.     Kereskedelmi/szolgáltató vállalkozás kapcsolata és egymásra hatása a makro- és mikrokörnyezeti elemekkel

Témakör: Kereskedelem – értékesítés

Altémák:

  1. Kereskedelemi/szolgáltató vállalat árpolitikájának bemutatása
  2. Egy konkrét vállalkozás értékesítési csatornájának elemzése
  3. Hipermarketek vagy diszkontáruházak a külföldi és hazai kereskedelemben
Témakör: Ügyfélkapcsolat

Altémák:

  1. CRM rendszer bemutatása
  2. Konkrét vállalat ügyfélkapcsolatának értékelése
  3. Javaslat CRM eszközök használatára

Témavezető tanár: Molnár Zsolt

Témakör: Marketing

Altéma:


1.     Az alkalmazott marketing tevékenység bemutatása és elemzése

2.     Marketing stratégiák, stratégiai tervezés

3.     Marketingkommunikáció tervezése

4.     Online kommunikációs stratégia és tevékenység bemutatása és elemzése

5.     A vállalati arculat (CI) átfogó értelmezése és elemzése

Témakör: Piackutatás

Altéma:


1.     A piackutatás, mint marketingtámogató eszköz

2.     A piackutatás szerepe a stratégiai tervezésben

Témakör: Public relations

Altéma:


1.     A public relations (PR) gyakorlata

2.     A belső kommunikáció helye és szerepe

3.     A társadalmi felelősségvállalás (CSR) helye és szerepe

4.     A válságkommunikáció és válságkezelés megoldási lehetőségei


Témavezető tanár: Kasza Lajos

Témakör: Eladásmenedzsment

Altémák:

  1. Egy konkrét termék és/vagy szolgáltatás bevezetése a piacra
  2. Vállalati értékesítési tevékenység
  3. Értékesítésösztönzés
  4. Személyes értékesítés szerepe
  5. Online értékesítés
Témakör: CRM - ügyfélkapcsolati menedzsment

Altémák:

  1. CRM stratégia bemutatása, elemzése
  2. Összehasonlító elemzés
  3. Vállalati stratégia és a CRM összefüggéseinek vizsgálata
  4. Ügyfélkapcsolatfejlesztés
Témakör: Kereskedelmi vállalkozás gazdálkodása

Altémák:

  1. Kereskedelmi vállalat áruforgalmi tevékenysége
  2. Kereskedelmi vállalat beszerzése
  3. Kereskedelmi vállalat készletgazdálkodása
  4. Kereskedelemi vállalat fejlesztése

Témavezető tanár: Papp Judit

Témakör: Marketing – marketing kommunikáció

Altéma:

1.     A márkázottság szerepe a kereskedelemben – egy adott termékcsoport bemutatásán keresztül

2.     Az élménytréningben rejlő marketinglehetőségek

3.     Adott termék vagy termékcsoport piaci bevezetésének tervezése

4.     Adott cég marketing tevékenységének elemzése

5.     A kereskedelmi marketing alkalmazásának lehetőségei a kereskedelemben

6.     A márka, mint hozzáadott érték vizsgálata konkrét elemzéseken keresztül

7.     A fogyasztói magatartás vizsgálatának új módszerei és eredményei, adott fogyasztói csoport vásárlási szokásainak bemutatásával

8.     Felelős marketing

9.     A közösségi médiák szerepe, hasznossága és használatának lehetőségei a vállalati stratégiákban

Témavezető tanár: Dr. Gajzágó Éva

Témakör: Üzleti tervezés

Altémák: 

  1. Egy újonnan indítandó vállalkozás üzleti tervének elkészítése, elemző bemutatása

(Előzetes egyeztetés szükséges!)

Témakör: Innováció

Altémák: 

  1. Egy (kereskedelmi) vállalat innovációs projektjének tervezése, lebonyolítása


Témakör: Kreatív és kulturális ipar (CCI)*

Altémák: 

  1. Egy CCI termékeket, szolgáltatásokat kínáló vállalkozás üzleti tervének elkészítése
  2. Egy CCI termékeket, szolgáltatásokat kínáló vállalkozás marketing tevékenységének elemzése, marketing tervének elkészítése
  3. Egy CCI vállalkozás marketing-kommunikációjának elemzése / marketing-kommunikációs tervének elkészítése
  4. Egy CCI vállalkozás üzleti folyamatinak (marketing/logisztikai/kereskedelmi szempontú) elemzése
  5. Egy CCI vállalkozás projektjének megtervezése / elemző leírása


*A CCI szektorhoz tartozik pl. a zenei ipar, a filmipar, a szoftver ipar, a kultúrával kapcsolatos szervezetek tevékenysége stb.

Témakör: Projektmenedzsment

Altémák: 

  1. Egy vállalati projekt tervének elkészítése és elemző bemutatása
  2. Egy konkrét vállalati projekt elemző bemutatása
Témakör: Pályázatmenedzsment és pályázati finanszírozás

Altémák: 

  1. Egy (kereskedelmi) vállalat/egy intézmény/egy szervezet pályázati forrásból finanszírozott projektjének tervezése és/vagy megvalósítása
  2. Pályázatokkal kapcsolatos marketing kommunikációs tevékenység elemzése

Témavezető tanár: Sarkadi Katalin

Témakör: Kereskedelem és marketing, marketingkommunikáció

Altémák:

1.     Omnichannel stratégia szerepe, jelentősége, kialakítása/elemzése

2.     Egy konkrét nagyvállalat/vállalat piaci helyzetének elemzése

3.     Szabadon választott márka piaci pozíciójának elemzése

4.     Portfóliómenedzsmenthez kapcsolódó stratégiai irányvonalak és döntések hazai és nemzetközi cégek esetében egy konkrét cégen levezetve

5.     Kereskedelmi marketing analízis egy választott kategória, márka esetében

6.     Stratégiai tervezés, üzleti tervezés egy konkrét vállalat/cég, termékcsoport esetében

7.     Marketingkommunikációs elemzés egy adott márka elemzésén keresztül bemutatva

8.     Adott termék vagy termékcsoport piaci bevezetésének tervezése

9.     Vállalatok társadalmi felelősségvállalása

10.  Non-profit szervezetek marketing, adományszervezési és kommunikációs tevékenysége

Témavezető tanár: Dr. Taralik Krisztina

Témakör: Marketing + online marketing

Altémák:


1.     Piacelemzés és marketingstratégia kidolgozása egy vállalkozás számára.

2.     Egy szervezet marketingtevékenység elemzése.

3.     Márkaépítés és márkaérték a gyakorlatban – Egy márka piaci pozíciójának, és a márkamenedzsmentjének elemzése

4.     Termékpolitikai döntések a gyakorlatban (termék portfólió elemzése, termék mix változtatása – helyzetelemzés, termékpolitikai döntések és megvalósításuk egy adott szervezet gyakorlatában)

5.     Fogyasztói magatartás vizsgálata egy adott termék / szolgáltatás piacán.

6.     Vásárlási szokások vizsgálata valamely termék / szolgáltatás piacán.

7.      Inbound marketing eszközei és alkalmazása egy adott vállalat marketingtevékenységében.

8.     Ügyfélélmény (CX) és felhasználói (offline/online) élmény (UX, DX) megvalósulása a gyakorlatban

Témavezető tanár: Békési Gábor

Témakör: Kereskedelem

Altémák:

1.     A HR tevékenység elemző bemutatása egy adott vállalat kereskedelmi osztályára vonatkozóan. A kereskedelemben dolgozók motiválása, ellenőrzése, értékelése.

2.     Mutassa be egy cég kereskedelemben dolgozó munkatársainak teljesítményértékelési rendszerét!

3.     Mutassa be a hipermarket áruházak működését, kereskedelmi gyakorlatát egy adott áruházláncon keresztül!

4.     Mutassa be az online kereskedelem alakulását, trendjeit! Elemezze egy szabadon választott webshop működését, sikertényezőit!

5.     Elemezze egy kereskedelmi vállalat stratégiáját, ezen belül külön az értékesítés stratégiáját valamint ezek megvalósulását!

Témakör: Marketing

Altémák:

1.     Egy adott cég fogyasztóinak a vizsgálata, ez alapján javaslattétel a marketing és kommunikációs stratégiára.

2.     Egy adott cég termékéhez kapcsolódó kommunikációs stratégia terv kidolgozása, eredményességének mérése.

3.     Mutasson be és elemezzen egy vállalatnál megvalósuló marketingkommunikációs tevékenységet.

4.     Mutassa be és elemezze, hogy egy adott vállalatnál milyen mértékben és milyen hatékonysággal integrálják a marketing-mix elemeit a vállalati gyakorlatba!

5.     Mutassa be a közösségi média szerepét egy adott vállalat kereskedelmi gyakorlatában!

6.     Mutassa be a reklámpiac helyzetét és igazolja primer kutatással!

Témakör: Kommunikáció

Altémák:

1.     Egy adott cég belső kommunikációs tevékenységének vizsgálata, javaslattétel a fejlesztésre.

2.     Mutassa be egy adott vállalat ügyfélkapcsolati rendszerét, kommunikációs stratégiáját, napi szintű gyakorlatát!

3.     Melyek a sikeres munkaadói márkaépítéssel (employer branding) kapcsolatos alapvető kommunikációs elvárások?

4.     A személyes vezetői márka (personal branding) eredményes építésének kommunikációs elemei, hatásai, eredményei a vállalati gyakorlatban.

5.     Mutassa be a vállalati kommunikáció szerepét a vállalati jövőkép, a vállalat küldetése és a munkaerő elvándorlás alacsony szinten tartásának vonatkozásában!

Témavezető tanár: Dr. Domboróczky Zoltán

Témakör: Továbbítás menedzsment

Altémák:

1.     Jogszabályi feltételeknek való megfelelés a választott fuvarozási mód (közút/ vasút/ vízi/ légi/ vezetékes) esetében konkrét vállalati példán keresztül vizsgálva

2.      Veszélyes áruk szállítása, szállítmányozása a gyakorlatban, konkrét vállalati példán keresztül vizsgálva

3.     City logisztika kihívásai és megoldásai konkrét vállalati példán keresztül vizsgálva

Témakör: Ellátási lánc menedzsment, logisztikai rendszerek

Altémák:

 

1.     Beszerzési logisztika megvalósítása adott cég vonatkozásában

2.     Készlet- és raktárgazdálkodás gyakorlata adott cég vonatkozásában

3.     Alapanyag- vagy félkésztermék raktár telepítése, kialakítása adott cég vonatkozásában

4.     Termelésmenedzsment és termelési logisztika megvalósítása az adott cég vonatkozásában

5.     Termelő-, összeszerelő üzem telepítése és belső elrendezésének kialakítása adott cég gyakorlatában

6.     Elosztási logisztika megvalósítása adott cég vonatkozásában

7.     Elosztóraktár telepítése, kialakítása adott cég gyakorlatában

8.     Visszautas logisztikai megoldások adott cég vonatkozásában

9.     Szállítás-szállítmányozás gyakorlata adott cég vonatkozásában

10.  Beszállítók minősítése és partner menedzsment az ellátási láncban

Témavezető tanár: Sólyomfi Andrea Hanna

Témakör: Marketingkommunikáció

Altémák:

1.     Minden, amit a reklámról tudni lehet és kell

2.     Propaganda megjelenése múltban, jelenben

3.     A reklám, mint alkalmazott művészet ( tipográfia, zene, irodalom, képzőművészet, fotográfia, filmművészet)

Témakör: Üzenet megfogalmazása

Altéma:

1.     Az ígéret (információ- és érdekszegény helyzet előidézése) a manipuláció (fogalma, eszközei), a meggyőződés, meggyőzés és a reklám hatás mechanizmusának vizsgálata

Témakör: Márkák, márkaépítés

Altémák:

1.     Országimázs – országmárka

2.     Personal Branding – hogyan építsem a saját márkámat?

Témakör: Gerilla-marketing

Altéma:

1.     Szeretjük vagy nem? - vírusmarketig és termékelhelyezés

Témavezető tanár: Bella Zsolt

Témakör: Eladásmenedzsment

Altémák: Javaslom, hogy egy konkrét cég esettanulmányának elemzésén keresztül történjen a vizsgálat minden altéma esetében.

1.     Milyen hatással van az értékesítési stratégiák kialakítására a Mesterséges Intelligencia?

2.     Mi a hideghívás szerepe a jelenlegi technológiai környezetben? Van-e még relevanciája, vagy a technológiai fejlődés már feleslegessé tette és más módszereket érdemes alkalmazni az új ügyfelek megtalálásához?

3.     Mik a sikertényezői a B2B értékesítésben a személyes eladásnak?

4.     Hogyan érdemes kialakítani az omnichannel értékesítési stratégiát a mai technológiai környezeben? 

Témakör: Szolgáltatás Marketing

Altémák: Javaslom, hogy egy konkrét cég esettanulmányának elemzésén keresztül történjen a vizsgálat minden altéma esetében.

 

1.     Hogyan befolyásolja a legmodernebb technológia adaptációja az STP marketing módszerek alkalmazását? Milyen mértékben változott a szegmentáció, a targeting és a pozicionálás szerepe a választott cég esetében?

2.     Milyen szerepe van a Mesterséges Intelligenciának a marketing tervezésben? Mik a főbb sikertényezői az MI támogatással végrehajtott marketing kampányoknak?

3.     Hogyan hat a folyamat automatizálás a vevői elégedettségre? Mik a legfőbb sikertényezők az automatizálás kapcsán, amik egyidejűleg növelik a vevői elégedettséget és csökkentik a vállalat költségeit?

4.     Mik a lehetőségei és korlátjai a dinamikus árazási módszerek alkalmazásának? Hogyan befolyásolja a dinamikus árazás a vállalkozás jövedelmezőségét?

Témakör: Szolgáltatás Menedzsment

Altémák: Javaslom, hogy egy konkrét cég esettanulmányának elemzésén keresztül történjen a vizsgálat minden altéma esetében.

1.     Mik a szolgáltatás minőség menedzsment kritikus sikertényezői a választott vállalkozás esetében?

2.     Milyen szerepe van a szolgáltatási folyamat menedzsment optimalizálásának a vállalat jövedelmezőségében?

3.     Milyen módon csökkenti a kétoldalú kockázat érzetet a kapacitás menedzsment? Hogyan teremthető meg a kapacitás és a kereslet rugalmas összhangja?

Témavezető tanár: Dr. Bányai Kornél

Témakör: logisztikai információs rendszerek (kereskedelmi logisztika specializáció hallgatói számára)

Altémák:

 

1.     ERP rendszerek bevezetésének logisztikai aspektusai

2.     Raktárirányítási rendszer bevezetése adott vállalkozásnál

3.     Raktárirányítási rendszerek hatékonysági mérése

4.     Logisztikai célrendszerek fejlesztésének lehetőségei adott vállalkozásnál

5.     Előrejelző rendszerek alkalmazása logisztikai rendszerekben

6.     Telepített és felhő alkalmazások választási dilemmái a logisztikai rendszerekben

7.     Adattörzsek és karbantartásuk kihívásai a kereskedelemben

8.     Áruazonosítási rendszerek a kereskedelemben

9.     Informatikai rendszerek hatékonysági vizsgálata a logisztikai rendszerekben

10. Mesterséges intelligencia alkalmazási lehetőségei a logisztikában

Témakör: logisztikai kontrolling (kereskedelmi logisztika specializáció hallgatói számára)

Altémák:

 

  1. A logisztikai kontrolling eszközrendszere
  2. Kulcsmutatók (KPI) alkalmazása és fejlesztési lehetőségeik az ellátási láncban
  3. Partnerkapcsolati rendszerek értékelésének rendszere és kihívásai a logisztikai rendszerekben
  4. Beszerzés hatékonyságának vizsgálata
  5. Készletgazdálkodás logisztikai szempontú kontrollingja
  6. Anyagáramlási rendszerek hatékonyságának mérési lehetőségei adott vállalkozásnál
  7. Előrejelzési rendszerek hatékonysági vizsgálata az ellátási láncban
2025 - Budapesti Gazdaságtudományi Egyetem - Minden jog fenntartva v1.12.0
Hasznos linkek
  • Közérdekű adatok
  • Intézményi tájékoztató
  • Informatikai útmutatók
  • Elérhetőségek
  • Pályázati felhívások
  • Fejlesztéseink
  • Felhasználási feltételek
  • Süti beállítások
  • Adatkezelési tájékoztató
  • Akadálymentesítési nyilatkozat
  • Hallgatói Követelményrendszer
  • Visszaélés-bejelentési rendszer
Kövess minket
készítette