Mi az a Hallgatói Ügyfélszolgálat?
A BGE mindhárom karán működik Hallgatói Ügyfélszolgálat, melynek munkatársai készséggel segítenek neked a tanulmányaid során felmerülő kérdések/problémák megoldásában.
Miben segíthet neked a Hallgatói Ügyfélszolgálat?
A Hallgatói Ügyfélszolgálat elsődleges feladata a hallgatók személyes, illetve online formában történő tájékoztatása a tanulmányaikkal összefüggő valamennyi tanulmányi, pénzügyi vonatkozású kérdésben. A Hallgatói Ügyfélszolgálat munkatársai az egyetemre történő jelentkezéstől kezdve az oklevél átadásáig, egyetemi tanulmányaid alatt végig segítenek az adminisztrációs feladataidban, válaszolnak felmerülő kérdéseidre, legyen szó a Neptun használatról vagy akár egy kérvény benyújtásáról.
Emellett a Hallgatói Ügyfélszolgálat részt vesz az egyetemi és a kari felvételi rendezvények lebonyolításában, koordinálja a hallgatók beiratkozását és segítséget nyújt a félévkezdéssel kapcsolatosan felmerülő kérdések/problémák megoldásában.
Az alábbiakkal kapcsolatban fordulhatsz a Hallgatói Ügyfélszolgálat munkatársaihoz:
Kérjük, olvasd át a GYIK-et ITT, és ha nem találsz választ a kérdésedre, akkor bejelentkezés után tedd fel kérdésedet a Hallgatói Ügyfélszolgálat Online ablakban vagy az alábbi email címeken.
A kari Hallgatói Ügyfélszolgálat irodák elérhetőségei:
KKK: ugyfelszolgalat.kkk@uni-bge.hu
1165 Budapest, Diósy Lajos u. 22-24.
KVIK: ugyfelszolgalat.kvik@uni-bge.hu
1054 Budapest, Alkotmány utca 9-11. Fszt. 2.
PSZK: ugyfelszolgalat.pszk@uni-bge.hu
1149 Budapest, Buzogány u. 10-12.